? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

islamic calendar

TWINS BIRTHDAY

Lilypie - Personal pictureLilypie

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Thursday, January 15, 2009

CAMERON HIGHLANDS







27 tahun....baru la aku berjaya menjejakkan kaki ke cameron highlands. selalu dengar orang cite jek. tak penah pegi pun. rupa2nya....perjalanan untuk mendaki cameron highlands nih, menguji kesabaran jugak ek.... mau nye tidak. sepuluh kali suami aku kene benti keta sbb aku...........uwek...uwek...uwek... hish! cukupla sekali nih jek aku g cameron..... kalau aku tau gini, lebih baik aku ajak suami aku g pd jek.....he...he...

4 comments:

iman said...

KO NIE IKUT JALAN MANE DAH? KER KO UWEK!UEWK!SBB BERBADAN 3 LAIK...:p

chugie said...

heheheh.. idah, lawak lah ko ni. aku yang sememangnya senang mabuk bila ikut jalan camtu pn, x seteruk ko masa 1st time g cameron aritu. Tp x pe lah, anyway sampai gak ko ke sana kn dah? musti besttttttt banget kn? kn? kn?

ZH - Ena said...

hahahah mcm maner la ko blh mabuk nie idah..ingatkan berhenti sbb ank2 ko nak g kencing tapi rup2anya hal ko..

tapi berbaloi la kan ngan mabuk ko tu..blh tgk pemandangan yg cantik2 :D

lannida said...

he...he...nk wat cam ne.... aku nih mmg masalah mabuk keta. bukan jek jln cameron. hari tuh g kedah pun sama. tapi tak la seteruk naik cameron....