? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

islamic calendar

TWINS BIRTHDAY

Lilypie - Personal pictureLilypie

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Tuesday, May 26, 2009

BENGKEL PENULISAN

Aku akan menghadiri bengkel pebulisan pada 1-6 June 2009 selama 5 hari bermula jam 9 pg hingga 5 ptg. Macam g keje lar pulak.... Aku memang minat menulis. Dalam lap top aku nih dah ada beberapa buah manuskrip, tapi sume cite yang aku tulis, tak dek kesudahan. entah kenapa aku bernafsu sangat nk wat novel, tapi aku tak tahu cam ne nk habiskan... pelik kan? sebab tuh aku memerlukan bimbingan untuk aku mengembangkan bakat yang telah Tuhan kurniakan. Dari zaman sekolah lagi aku berminat nak menjadi penulis. Tapi masa tuh kawan ngan bebudak nakal, so malu lar nk tunjuk yang aku nih minah jiwang. pendam jerk hasrat nk jadik novelis. sampailar aku berkahwin, baru aku punya masa untuk mengarang cerita. pulak tuh suami memberikan galakan yang memberangsangkan membuatkan semangat aku berkobar-kobar nak jadik penulis. dia sanggup sponsor yuran untuk bengkel aku nanti... Alhamdulillah...selamat duit aku...he..he.. Thank you, bang...

Tapi sebenarnya masalah aku lum selesai lagi. Coti aku lum approved. ye ar...bos aku tuh kalau aku cuti kudung lar dia gamaknya. susah sgt nk approvedkan cuti aku pun... pulak tuh seminggu aku cuti, lagi susah lar dia nak lepaskan. kebetulan waktu aku mintak cuti awal bulan. waktu yang sepatutnya aku provide monthly report kat dia... Alar...sesekali provide lambat, pe salahnya. bukan selalu... kalau lar aku bos kepada bos aku...kan senang...hmmmmmm...

Dapat ker aku cuti? Cuti tu aku dapat ker? Bos, tolonglar paham...staff mu nih....hu...hu

2 comments:

zh-ena said...

harap dpt la ko cuti kan..blh jd pnulis tegar pas nie..dah ader novel blh la aku baca novel ko pas nie..tak sia2 ko amik sastera dulu heheheh

Zura said...

lawaklah luahan hati ko tue da...klau ko ckp ko tue jiwang sure ko kena gelak sbb ko kan brutal...otai kelas lg tue...harap2 your dream come be true...insyaAllah..