? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

islamic calendar

TWINS BIRTHDAY

Lilypie - Personal pictureLilypie

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Thursday, March 19, 2009

MACAM-MACAM IDA

tak tahu nk tulis pe sebenarnya.... tapi nk share s'thing ngan kengkawan.............


aku tak tahu laki aku nih berbakat dalam membuat cenderahati menggunakan barang buangan. motor nih dia wat mase aku baru jek bertunang ngan dia. kira cam hadiah tunang ar... kreatif kan suami aku nih... tapi sejak anak aku dh besar nih, dia asik tunggang jek motor nih. dari comey, dh naik jahanam. byk lak sparepart yg ilang. ish! ish! anak2 aku nih lar...


nih kasut emas yang suami aku dapat setelah menjaringkan gol sebanyak 138 kali pada kejohanan peringkat jiran2....ha...ha... nih satu lagi ke kreatifan suami aku. kasut nih anak aku punya mase dorang umur 1-2 tahun. laki aku modified jadik kasut emas.... cantek tak?



ni pun satu g suami aku punye kreatif. potong rambut anak. kalau ikutkan rambut dorang dh panjang hampir pinggang. tapi disebabkan rambut tuh tak cantik bawah dia, kami potong lar... baru la nmpak kemas sket....



ha... nih la yang aku bengang kalau bawak anak2 g pasar... adush! dia sibuk nk beli telefon mainan tuh. punya la mahal. harga dia satu rm12. kalau beli satu jek, tak pe gak. tapi nk beli sorang satu. tak berbaloi pun nk beli mainan smpi mahal cam tuh. nasib baik la aku jumpa papan tulis nih. satu rm5. nasib baik gak anak aku nih mkn pujuk. kalau tak haru biru aku kat pasar tuh.....


alahai...my lovely twins... tak sangka korang dh besar..... mama really sonok dapat korang tau.... you're really my love....forever....mmmmmuah!!!!!!







3 comments:

Zura said...

teror laki ko main bola sepak erk...138 gol...hehehe....

iman said...

hahaahah.......acik idah best erk ade anak twins, heheheh iman sensorang jer...tp best gak sbb sepupu iman semuanyer dekat.....
tp creative suami acik idah,rasenyer anak² acik idah ikut suami acik idah creative, tp kekecik nie diorg creative jahanamlah....;p

zh-ena said...

mcm maner hubby ko wat kasut tu idah??