? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

islamic calendar

TWINS BIRTHDAY

Lilypie - Personal pictureLilypie

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Wednesday, September 9, 2009

Syawal yang bakal tiba

19 Ramadhan! Sekejap jek masa berlalu... Rasa sedih lak bile Ramadhan akan meninggalkan kita, kan? Aku lagi bertambah sedih sbb tahun nih untuk pertama kalinya beraya tanpa ayah. 28 tahun tak pernah sekali pun aku beraya tanpa dia (kecuali tahun pertama perkahwinan aku, sbb beraya kat kg hubby). Itupun pagi2 raya masa kol parents, aku menangis meraung2. sedih beb! Ini kan plak bile dia dah tak ada lagi bersama kami... aku dapat rasakan kesedihan yg bakal kami hadapi pada hari pertama beraya.... Apapun, doa kami sekeluarga akan sentiasa mengiringi arwah. Semoga dia aman disana.... Amin...

Sekarang nih radio pun dh byk putarkan lagu2 raya. Memang sedih sgt bile dengar lagu raya. sehingga mampu menitiskan airmata.... Apapun, aku harap family aku akan terus tabah menghadapi ujianNya kali ini...

Walaupun kat opis nih dh sibuk mood raya, tapi aku gak yg tak beh. sbb raya ke 4 aku dh kene masuk keje. wpun hari selepas tuh aku sambung lek cuti smpi ahad, tapi kerana sehari itu telah merosakkan mood aku untuk beraya. tensen kan? lagi tensen daripada tak dapat cuti. sbb cuti sekerat2. ntah pe benda lar...nasib bek opis dia. kalau opis aku, mau aku cuti sebulan..heheh..




Glitter Text Generator

3 comments:

iman said...

hehehe idah oklah tue,aku start keje 24 & 25hb, tp aku amik cuti awal...sbb xde org cover department aku....

zh-ena said...

nak buat mcm maner kan kita nie keja ngan org ajer

Zura Tahir said...

klau ko nye opis mahunye bankurp...