? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

islamic calendar

TWINS BIRTHDAY

Lilypie - Personal pictureLilypie

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Friday, September 11, 2009

SYAWAL YANG DINANTI PENUH KESAYUAN...

Amboi! panjang betol tajuk entry aku kali nih kan? he..he.. sebenarnya aku tengah bersedih nie... Mana tak nya..baru semalam suami aku mengutarakan suatu proposal yang membuatkan aku menjadi sedih dan sayu... Aduh! cam ne nih... Korang bayangkan dah hampir 5 tahun aku kahwin, dan dah 5 kali jugak beraya, cume tahun pertama jek aku beraya kat kg dia. Yg lain2 sume aku beraya kat sini (tapi petang raya dh lek kg hubby). tapi tahun nih, dia ajak aku beraya kat kg dia. AKU SEDIH WEHHHHHHHHHH!!!! Nak menolak proposal dia, aku cam tak sampai hati sbb tetiap tahun beraya kat rumah aku. Sesekali dia ajak balik beraya, tak kan nk reject plak kan? tapi cam ne aku nk menghadapinya? cam ne aku nk beraya jauh dari mak aku, jauh dari family aku? mesti aku sedih glerrrrrrrrrrr.... tolong wei! aku tak nak, tapi aku tak sampai hati nk reject. apa yg harus aku lakukan skang nih wei? Alasannya, sepanjang Ramadhan nih, lum ada lagi buke kat kg die... at least kalau lek kg hari sabtu tuh, smpat lar buke kat kg malam tuh... bole diterima gak alasannya...kan? Tapi cam ne ngan hati dan perasaan aku?????? Mesti mak aku sedih, kan? anak dia yg selalunye beraya ngan dia, tak dek tahun neh... dah lar baru kehilangan suami, anak plak beraya jauh dari dia... kalau ikutkan, dua orang lar anak dia tak beraya sama ngan dia. aku ngan kak cik. tapi petang raya tuh, kak cik balik umah mak aku. AKU???? aku tak rasa aku akan balik awal. paling awal aku akan blik ke sini mgkin pada hari isnin atau selasa..... erm... cam ne ek????????????

Glitter Text Generator

1 comments:

Zura said...

berkorban ape saje...harta atau pun nyawa...