? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

islamic calendar

TWINS BIRTHDAY

Lilypie - Personal pictureLilypie

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Friday, August 28, 2009

7 Ramadhan

Hari ni 7 Ramadhan bersamaan dengan 7 hari dah kite pose. Tapi untuk hari ke 7 nih adalah hari pertama yang aku tak terbangun sahur. Bukan saja tak bersahur, malah solat subuh terbabas. Nak kata di hasut setan, tapi sume dh diikat. Kesal sangat. Aku dan suami tido smpi tak tersedar. Memang malam tadi kami tido lewat, tapi bukan 1st time tido lewat. Selalu jerk. Tapi tah kenapa pagi nih kami bole terbabas. Aduh! Rase kesal sangat. ye ar... dah lar malam tadik tak tarawikh, pagi nih terbabas pulak.

Pagi nih hujan, tu yg terbabas tuh... tpi memang syahdu lar pagi nih. Hujan turun membasahi bumi dan juga membuatkan perut aku semakin berkeriot... aduh! jangan lar gastrik aku datang lak time nih.... biarlah berpuasa di bulan ramadhan, daripada berpuasa di bulan lain. banyak duagaannya... (pose ganti lar tuh)...




Glitter Text Generator

2 comments:

zh-ena said...

sama la ngan aku idah..semua terbabas tak bgn pun sahur..sejuk gila pg td kan..syorkkkk jea tido

Zura said...

erm...:D