? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

islamic calendar

TWINS BIRTHDAY

Lilypie - Personal pictureLilypie

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Monday, July 13, 2009

Black Monday

Aku pasti dalam sume hati orang yang berkerja, monday adalah hari yang paling membosankan.... betol tak? bukan pe, ari nih adalah hari pertama berkerja untuk minggu itu setelah pulang dari bercuti. pas tuh, dari isnin nak smpi ke jumaat kene mengharungi 4 hari baru sampai...ish lama gak tuh... pas tuh bile dah sume orang tak dek mood, bos pun ikut sama lar ilang mood. bile bos dah ilang mood, maknanye anak2 buah kene lar hati2. jangan sampai tersakitkan hati bos, sebab bila bos dah sakit hati bukan satu dua orang yang kene, silap2 satu opis terbabit sama. lumrah hidup manusia.... sabo jerk lar... Monday? Aku? hmmm....aku pun sama jerk cam orang lain. tak suke monday. tpai wat to do. have to journey till end. ari nih aku pose.... letih sket lar...biase ler, kalau pose nih, aku lar pekerja yang paling senyap kat opis. malas byk cakap, nanti termengumpat kureng pahala pose aku...he..he... sabtu lek kampung, semalam (ahad) lak g umah mak mentua. adush! satu hari duk umah dia. naik biol dibuatnya. tapi satu benda aku respek kat mak mentua aku nih, dia bole buat dapur umah sendiri. pergh! mana nak cari seorang nenek bole buat bangunan dapur. pelik tapi benar. memang mak mentua aku nih flexible. serba boleh. suami aku pun tabik spring kat dia. terkejut suami aku sebab dapur mak dia dh siap. sebenarnya mak dia suh dia wat dapur tuh dh 2 minggu. tapi suami aku tak sempat. sebab keje dia pun byk sgt. tambah lak ngan abah aku baru meninggal. rupanya mak mentua dia dh malas nk tunggu suami aku terus buat sendiri. sedih gak suami aku sbb dah kecewakan mak dia. sebagai menebus kesalahan, tu lar dia tolong mak aku semalam. sampi sehari suntuk tolong pasang bumbung, pintu and tingkap. entah lar...mak mentua aku nih. bukan umah sendiri pun. umah sewa jerk, yang beria-ia sangat tuh nape lar...pelik tul aku. kalau umah sendiri tuh, gagah gak. mak mentua aku nih, terlampau sayang cucu, sampai sanggup tinggalkan rumah kat kedah semata2 nak duk sekali ngan cucu dia....heran kan? orang tua selalunya lagi suke duk kg. tapi mak mentua aku lain sket. tapi elok gak dia pindah sini. sbb kalau dia duk sana pun, 2 minggu sekali mesti dia turun kl. sbb tak tahan rindukan cucu. biarlah dia duk terus kat sini. tak dek lar kami risaukan dia yg dalam perjalanan. tak paham...harap aku dah tua besok, jgnlar jadik cam tuh. kalau bole masa tua aku nanti, aku nak habiskan masa untuk beribadat. itupun kalau sampai...harap2 aku diberi peluang untuk merasai masa tua itu...amin...

Glitter Text Generator

1 comments:

iman said...

insaf aku dah....hehehehe,tp isnin mmg bosan,tp kalau dah masuk selasa..akan terasa mase berjalan dgn cepat jer