? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

islamic calendar

TWINS BIRTHDAY

Lilypie - Personal pictureLilypie

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Tuesday, July 14, 2009

Rambut baru aku...

Haru biru aku semalam... kepala gatal sgt2. keliling aku mencari kedai gunting rambut. imah suh aku pegi salon kat depan kedai amra. tapi malang nasib aku kedai tuh tutup. aku tepon adik aku, tanya salon yg murah dn dekat. dia ajak aku g kundang cina. memang murah kedai ni. gunting sekali cuci baru rm15. kalau kat emkay, gunting jerk dh rm15. puas ati ler. siap aku suh dia buh ubat nk ilangkan kelemumur. baru lar rase lega sket. kalau tak, tergaruk2 cam beruk kene belacan. ringan sket pala aku nih....

Amacam geng? cun tak wajah baru aku setelah aku berambut baru? cam polis wanita lak aku rase...he..he..






Pandangan dari belakang..... bukan jangan pandang belakang ek...


Pandangan dari depan... tol tak cam polis wanita?




Glitter Text Generator

3 comments:

zh-ena said...

aku pun mmg g salon cina kundang tu..suka betul bila cuci rambut..mmg syork la siap urut lg tu

Zura said...

br cun...okeylah tue...aku pun skrg nie malas nk bela rambut panjang dah...rambut pendek nie senang jaga n ringan sikit...

iman said...

hahaha sorrylh idah aku pun xtau kakak tue tutp lak kedai, aku lek smlm dia tgh gunting rumput kat umah dia....hehehe, tp ok cun lah rmbt ko