? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

islamic calendar

TWINS BIRTHDAY

Lilypie - Personal pictureLilypie

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Wednesday, July 22, 2009

Suamiku...bukan suamimu...

sajek kasik tajuk gempaq sket. sebenarnya aku nk cite pasal suami aku. pagi tadi, sewaktu orang lain sedap diulit mimpi, termasuk lar aku, tiba-tiba aku dikejutkan oleh suami aku. pelik gak... bangun2 jerk dengar dia mengerang. berguling2 dia kesakitan. aku panik. aku tanya kenapa, dia kata perut dia sakit sgt. macam dihiris2. aku lagi ler gelabah. aku ajak dia g spital. tapi dah sifat lelaki, sebut jerk spital cam nk suh terjun bangunan. mati idup balik, dia tak mo pegi. aku dh tak tahu nk wat apa, amik minyak gamat urut jerk perut dia. dalam kepanikan tu, mata aku nih pulak cam tak g skolah. wpun dalam panik, sempat lagi terpejam. tersengguk2 menahan kantuk. adush! mengenangkan pagi nk keje g. sepanjang pagi tuh, dia tak bg aku tido. suh urut perut ler, urut belakang ler. yg aku lagi panik tuh, dia berak2 + muntah2. cam simptom poisoning. tapi masalahnya, dia nih mmg ada batu karang. dari cara dia cakap tuh, ada gak simptom batu karang. sbb masa dia kene tahun lepas tuh, cam nie ler simptom dia. pagi2 berguling2. mmg kesian... tapi mengenangkan kedegilan dia, aku naik hangin pun ada. aku nih dh la risaukan dia, tpi dia tak nak g spital... cam ne lar aku nk buat ngan suami aku nih... aku risau sgt. skang kt opis pun duk risaukan dia kat umah.... aku dh siap belikan dia sarapan, tapi tadik mase kol, dia x nk mkn. sbb dia kata kalau mkn, nnti dia muntah... kesiannya my hubby.... ape yg patut aku lakukan? adakah patut aku pensankan dia, kemudian bawak g spital? tpi kang pensan x bgun2, lain lak jadinya kang.... adush!!!! tolong ler kengkawan.... pe yg patut aku buat neh?????

Glitter Text Generator

3 comments:

zh-ena said...

bwk ajer ke hosp..bayaha idah..nnti jd aper2 menyesal tak sudah kan

iman said...

persoalannyer , kenapa ko keje gak dah?asal ko x amik cuti????? pastu ko bg ubt thn sakit ( y mengantuk) bila dh tdo ko pikul suami ko g klinik...larat x nak pikul...sayang suami dah...xnk nyesal kemudian

Zura said...

erm...sebat je klau dia xnk g spital