? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

islamic calendar

TWINS BIRTHDAY

Lilypie - Personal pictureLilypie

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Thursday, July 16, 2009

KHAMIS YANG HENING, PENING, KUNING, BENING...

Salam geng....
Sonoknya...hari khamis dh tiba, sok jumaat...sabtu & ahad cuti... Beh nyer.... suami aku janji nk ajak g berkelah weekend nih. tapi lum kompom nk g pantai mana... pape hal, nanti baru bincang lek. Beh gak tuh...lama dah tak berkelah cam tuh... tapi suami aku nih, sorang yg tak bole di pakai sgt cakapnya... kekadang hari nih cite lain, sok2 jadik lain. so, jgn terlalu mengharap sesangat...

Hari ni hari suram...(peod ler...) pas tuh senggugut pulak lagi... adush! peritnya perutku... tadik bebudak opis aku nih, g amik mangga muda. ye ar memasing mengidam kan. ibu2 mengandung ler katakan. pas tuh aku pulak lain pulak mengidamnya. teringin nk makan kerabu mangga. nasib baik bile tengok kat pantry, ada bahan2 nk buat kerabu mangga. aku pun amik sebijik mangga ibu2 mengandung tuh, dan wat kerabu mangga. tapi lupa nk snap tadik. sedap tul masa makan nasik... walaupun agak pedas sket, tapi sehingga menjilat mangkuk. bebudak tuh pun apa lagi tumpang sekaki... bangga lar sekejap, sbb sume cakap aku wat kerabu mangga sedap. ish! tak sia-sia menuntut ngan suami aku...

suami aku tuh, walaupun tokey grill, tapi terror memasak. kebanyakan masakan yang aku pandai masak skang nih, belajar dari dia ler... tapi boring gak suami pandai masak nih, sbb dia suke komplen masakan kita. yang lebih parah tuh, dah lar kutuk masakan kita, tapi makan berpinggan2. ada ke patut? sabor jerk lar....

Glitter Text Generator

2 comments:

Zura said...

aku pun xsuke lelaki yg pandai masak...itu lah bahana nye...kena kutuk...hahha

zh-ena said...

aku tak suka mangga..blh pening kepala aku klu mkn..

nsb baik la suami aku tak terror sgt msk..jd klu masakan aku teruk pun dia diam jea