? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

islamic calendar

TWINS BIRTHDAY

Lilypie - Personal pictureLilypie

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Monday, July 13, 2009

Twin Skang nih dah pandai mintak nak bergambar...ish ish.. menakutkan...jangan dia teringin nak jadik model sudah ler...


Tengok tuh, makan strawberry pun suh amik gambo.... (ni mase besday anak buah aku...(anak adik tiri suami aku))

Ha!!! nih baju yang bos aku bagi mase dorang g bali hari tuh.... anak aku punya lar tak nak pakai, sebab belakang dia terdedah... bagus! kecik2 dah pandai tak suke seksi...


Ni lar besday boy. ish manja giler budak nih.... maklumlar...anak sorang. tapi aku tak puas ati gak ngan mak mentua aku. ye ar...budak tuh dan standard 1. tapi still dimanjakan bagai nak gler. siap anta makanan mase rehat g. pagi petang anta makanan. bukan nye tak bole suh dia bawak bekal sendiri. alasannya, nanti makanan tuh dah sejuk. dah tak sedap. sok budak tuh jadik tanggang baru tau....pelik lar manusia nih...kite pun manjakan anak, tapi tak lar melampau. tpi nih bukan kes manja anak, dia dah kes manja cucu...



Tengok ar si kembar tuh, besday orang pun dia lar yang paling sibuk. nanti bile besday dia memalu lar pulak...ish! nak kene budget nih....tapi rasenye tahun nih cam nak buat doa selamat jerk sekali ngan tahlil arwah abah. nnti balik bincang ngan hubby....






Glitter Text Generator

3 comments:

Zura said...

abislah ko da...pas nie kena bwk kamera aje lah ke mana g pun...hatta ke jmban sekali pun....

lannida said...

melampau lar kalau sampai ke jamban... nnti jadik gambo lain plak...

iman said...

bgs!bgs! dah pandai beraksi depan camera, imanpun suka gak kalau aku amik gmbr, tp kau nie mlslh nk exploitasi anak aku;p