? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

islamic calendar

TWINS BIRTHDAY

Lilypie - Personal pictureLilypie

OUR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Thursday, July 2, 2009

semakin teruk

Adush! tekak aku semakin sakit. perit sesangat. nak2 lagi mase bangun tidur. macam nak telan pasir. kesat semacam. skang suara aku pun dah berubah. dah tak merdu cam siti nurhaliza lagi. dah tak bole k'oke.
bapak aku semakin teruk. skang nih memang langsung dah tak bole bangun dari katil. semalam dia kene cirit birit. hampir 10 kali berak2. sian kat mak. dah la abah tak bole bangun, mak terpaksa kene cuci najis abah kat katil jerk. aku dah ajak mak, bawak abah g klinik. tapi mak biasalar... tak nak bawak abah g spital. takut nanti dorang buat bukan2 kat abah. tau2 jerk lar, kalau kat spital, ada jerk yang dorang nak kaji. cucuk sana sini. mak tak sampai hati. tapi aku lagi tak sampai ati tengok mak aku susah payah cam tuh. mak pun bukan sihat sangat. dia ada darah tinggi. takut bile terlalu tensen, nanti dia pulak yang pensan. lagi haru biru. si adik yang kat umah tuh langsung tak bole harap. melalak 24 jam. abiskan duit mak. sian nye orang tua aku. kalau lar aku tak punye byk komitmen, dah lama aku benti keje and tolong mak jaga abah. abah pun dah semakin kurus skang nih. badan dia tinggal kulit dan tulang jerk. mana tidaknya, makan pun tak mahu. semalam masa bagi dia minum air milo, bersembur keluar balik. dia muntah. aku kol adik beradik yg lain, tapi memasing pun ada komitmen sendiri. mungkin dorang akan balik ujung minggu nih. ye lar, aku pun paham masalah memasing. aku harap, Allah kuatkanlah semangat kami sekeluarga menghadapi keadaan abah yang semakin serius tu...Amin...
Glitter Text Generator

1 comments:

Zura said...

sabarjelah da...nk buat cm ne...mungkin selagi hayat mak ko nk jaga bapak ko ke...sape th niat dia...cume ko bg semangatje lah kat mak ko